Reklamace zboží

Objevili jste na výrobku vadu?

Žádný problém, na veškeré naše zboží se vztahuje záruční doba 24 měsíců. Během této doby můžete zboží reklamovat.

Níže najdete postup, jak snadno reklamaci vyřídit. Pokud budete cokoli potřebovat, neváhejte nás kontaktovat.

Jak postupovat při reklamaci?

1. Vyplňte reklamační formulář

Níže naleznete odkaz ke stažení reklamačního formuláře, který můžete vyplnit elektronicky a odeslat na náš e-mail, nebo vytisknout a přidat do balíku se zbožím určeným k reklamaci.

2. Přiložte dokumenty

K reklamaci přiložte zboží včetně příslušenství. Pokud jste formulář poslali e-mailem, není nutné ho přikládat. Pokud máte, přiložte kopii dokladu o zakoupení zboží (účtenka/faktura).

Díky tomu budeme moci Vaši reklamaci zpracovat efektivněji a vyřídit ji co nejdříve.

3. Zabalte a odešlete zboží

Kompletní balík, který obsahuje zboží určené k reklamaci a výše uvedené dokumenty, řádně zabalte a zašlete na naši adresu, nebo jej můžete předat osobně u nás v provozovně.

Uděláme maximum pro rychlé vyřízení Vaší reklamace.

4. Uschovejte účtenku od přepravce

Po odeslání balíku si pečlivě uschovejte doklad o zaslání (účtenku od přepravce).

V případě kladného vyřízení reklamace Vám na základě tohoto dokladu proplatíme přepravní náklady.

Naším cílem je maximální spokojenost zákazníků, proto vaši reklamaci začneme řešit okamžitě po obdržení balíku. Průběžně vás budeme o stavu reklamace informovat e-mailem nebo telefonicky.

Zboží posílejte doporučeně a pojištěné, jelikož neručíme za jeho případnou ztrátu na cestě k nám. Zboží nezasílejte na dobírku.


Nevíte si rady?
Napište nám, prosím, na info@akkupower.cz nebo zavolejte na +420 371 519 111 (po-pá 7:00-15:30).