Často kladené dotazy

Obecné informace

Musím se při nákupu u vás registrovat?

Nemusíte, můžete nakoupit i bez registrace. Veškeré informace o vaší objednávce obdržíte e-mailem.

Co získám registrací na vašem e-shopu?

Díky registraci nebudete muset při dalších objednávkách opakovaně zadávat své osobní údaje, což vám výrazně zjednoduší nákupní proces. Také budete mít přístup k historii svých objednávek a snadnější komunikaci s naším zákaznickým servisem.

Doprava a platba

Kolik zaplatím za poštovné?

Poštovné je rozděleno podle způsobu zaslání. Podrobný sazebník poštovného naleznete ZDE.

Musím u vás platit za dopravu?

To záleží na hodnotě vaší objednávky. Pokud nakoupíte za částku vyšší, než je limit pro bezplatnou dopravu, doprava je zdarma. Aktuální částku pro bezplatnou dopravu zjistíte ZDE.

Jaké platební metody přijímáte?

Přijímáme platby kartou, bankovním převodem a na dobírku. Více informací naleznete v sekci Doprava a platba.

Produkty a služby

Děláte i repase baterií?

Ano, děláme. Veškeré dotazy ohledně repasí baterií vám rádi zodpovíme. Kontaktujte nás na telefonním čísle: +420 371 519 111 (po-pá 7:00-15:30) nebo e-mailem na info@akkupower.cz.

Umíte změřit a otestovat baterii?

Ano, tuto službu poskytujeme. Více informací naleznete v sekci Diagnostika baterií.

Jakou má baterie výdrž?

Výdrž baterie závisí na mnoha faktorech, jako jsou použité články, kvalita nabíječky, okolní teplota, spotřebič a četnost používání.

Dokážete mi poradit se správným výběrem baterie?

Samozřejmě. Pokud si nebudete vědět rady a nenajdete hledaný typ baterie na našich webových stránkách, neváhejte se obrátit na naše obchodní oddělení na telefonním čísle +420 371 519 112 (po-pá 7:00-15:30) nebo e-mailem na obchod@akkupower.cz. Rádi vám poradíme.

Jak kvalitní baterie nabízíte?

Nabízíme pouze ty nejkvalitnější baterie. Kvalita našich výrobků je pravidelně kontrolována a používáme pouze značkové komponenty.

Vyrobíte mi baterii na míru?

Ano, vyrobíme vám baterii přesně podle vašich požadavků. Více informací naleznete v sekci Akumulátory na zakázku.

Nabízíte velkoobchodní spolupráci?

Ano, nabízíme velkoobchodní spolupráci. Pro více informací kontaktujte naše obchodní oddělení na telefonním čísle +420 371 519 112 (po-pá 7:00-15:30) nebo e-mailem na obchod@akkupower.cz.

Reklamace a vrácení zboží

Dorazilo mi poškozené zboží. Co mám dělat?

Ihned po převzetí zboží zkontrolujte jeho stav. Pokud zjistíte závadu, máte právo uplatnit reklamaci. Více informací naleznete v našem reklamačním řádu.

Mám možnost vrátit zboží bez udání důvodu?

Ano, máte. Do 14 dnů od převzetí zboží můžete bez udání důvodu provést jeho vrácení. Více informací naleznete v sekci Vrácení zboží.

Jak mám zboží reklamovat?

Reklamované zboží můžete doručit osobně na naši provozovnu, adresu naleznete v sekci Kontakty, nebo ho můžete poslat přepravní službou. Formulář pro reklamace a podrobný postup, jak při reklamaci postupovat, naleznete v sekci Reklamace.

Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?

Snažíme se vyřídit reklamace co nejrychleji, nejpozději však do 30 kalendářních dnů od podání reklamace.

Dostupnost a dodání zboží

Co když si objednám zboží, které není skladem?

Pokud si objednáte zboží, které není skladem, nejprve se ujistíme, že máme informace o očekávaném termínu dodání. U některých produktů je uvedena orientační dostupnost. Pokud tato informace není k dispozici, ověříme dostupnost a budeme vás kontaktovat s předpokládaným datem doručení. Můžete se spolehnout na pravidelné aktualizace týkající se vaší objednávky.

Mohu změnit nebo zrušit svou objednávku?

Ano, svou objednávku můžete změnit nebo zrušit, pokud ještě nebyla odeslána. Kontaktujte nás co nejdříve.

Tipy a rady

Jak dosáhnout co nejdelší životnosti akumulátorů?

Vyvarujte se zbytečného přebíjení, hlubokého vybíjení a nabíjení v příliš vysokých nebo nízkých teplotách (optimum je 15 až 20 °C). Před nabíjením nechte akumulátory aklimatizovat na pokojovou teplotu.